21 Kasım 2013 Perşembe

Deryanın İçinde ki Ter Damlaları

Onun o gök mavisi gözlerine bakamıyordum., alnı açık ,güneşi kendine sevgili edinmiş denizin sakin sularında akıyordum.Akıyordum onun derin gözlerinden daha kapısı aralanmamış  dünyaların derinlerine.Alıp götürüyordu, bu hırçın beni benden taa uzaklarda bir yerlere.Bakamıyordum, akıyordum sanki azgın nehirlerin sığ sularında yemyeşil ormanların kuytularına. Hem kayıksız ,hem küreksizdim ,onun penceresindeki maviliklerinden sürüklenirken ..Ben gözlerinde ki kati manaları çözmeye gayretlenmişken ,o benden bihaber,havada nazlı gelin gibi salınan kelebeklerin kanat çırpışına hayran hayran bakıyordu..O kelebeklerin büyüsüne kapılmış,ben onun büyüsüne ...Ben bakamıyordum, akıyordum onun nazenin gök mavisi gözlerinden aşkın kör sularına .Akarken hem bedenimi hem zavallı  ruhumu kor ateşlerde üzgün üzgün yakıyordum..Nasibim yanmaktan açılmış,ne kutlu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder