30 Mart 2020 Pazartesi

Corona değil yüksek sakat'atlı beynimiz öldürecek

Bakıyorum birileri bir şey diyor birileri ateşli ateşli savunuyor. Her kesimden her kafanın yazdığını okuyorum saygı duyuyorum, ama cevap vermek ya da savunmak bana ters geliyor. Birileri incinir diyorum şunu desem, en iyisi sen sus sen hissettiğini yaz diyorum. Şöyle aciz bir durumdayken bile yine millet birbirine laf sokma derdinde, yine haklı olma derdinde veryansın ediliyor karşı cephelere. Lafta biz biriz ayrı gayrı değiliz, hani nerde. Bakıyorum da herkesler her şeyleri ne kadar çok biliyor ne kadar çok tarihi, siyasi, mizahi, tıp , tip zihin, bilim bilgisi var. Alemin zırcahili benim galiba diyorum. Kimseyle zıt bir diyaloğa girmiyor, kimseyi paylaşımından dolayı göklere çıkarmıyorum. Bu bir eksiklik mi yoksa erdem mi ayırt edemiyorum.
Hani bu aralıkta kendi iç dünyamıza dönüp bakmamız lazımdı hani olanların bize neyi hatırlattığını düşünmemiz için ev hapsi cezası kesilmişti. Dönüp neyi eksik yaptığımız neyi abarttığımızı anlamamız için iyi bir fırsattı. Yok kendimizi alamıyoruz değil mi birilerini klavye başından bile iğnelemeyi. Hani çuvaldız bize iğne başkasınaydı. Ben görmüyorum kimsenin kendini cızlattığını. varsa yoksa yine bas bas bağıran egolarının sesini duyuyorum. Zihniyet savaşlarının galibi ücretsiz kullandıkları uygulamanın cebi  kabarık sahipleri farkında değiller. Fikirlerini sattıklarını sanıyorlar ya küllü yanılgı, ürün kendileri. Nefret ediyorum hangi  fikri olursa olsun körü körüne savunan yobazlardan. Sağın da solun da bağnazlarından bıktım.Müslümanın da dinsizin de didişmelerinden boş boş lakırdılarından baygınlık geldi. Benim kafam karışıyor sizin karışmıyor mu. Kafamı dinleyemiyorum bu içi boş diyaloglardan. Toplaşmışlar birbirlerinin eteklerinin altına aba gösterip duman üflüyorlar. Kokuşmuş zihniyetler. Sorsan hiç biri bir diğerinin yaptığını beğenmiyor. E sen yap o zaman hanımefendi beyefendi ! ne duruyorsun. Yok gücün yetmez tabii. Anca gücün o mecralarda zırvalamaya yeter. Kendine üç beş kendi kafandan bir kaç çatlak destek cümlesi alınca nasılda alevleniyorsun. Otur da biraz kendini yokla, insanları konuşana kadar kendi insanlığını konuş. Önce insan olduğunu hatırla sonra kendi çöpünü temizlemeye bak.İçin kokmuş kokusunu sen almıyorsun ama burnumuz düştü biz de söyleyemiyoruz küsersin diye. Yeter artık falancanın derdinin seni gerdilerini bırak. Güya falanı savunuyor diyecekler de puan toplayacaksın , bu da her şeyi biliyor ne kadar akıllı diyecekler az kalkık götün biraz daha kalkacak, aman ne duyarlı diyecekler de daha da duyar kasacaksın, Bırak bu egosantrikliği, çeneni yormaktan ve kendi içini görmeni engelleyecek safsataları. Kapat sosyal siteleri dinle içinde ki zırıl zırıl ağlayan o çocuğun sesini. Sana neler anlatacak bir kulak ver. ne zaman içine bakmayı denedin neler oluyor neler bitiyor oarada. Başkalarını dinleyene kadar onu dinleseydin şimdi seni de başkaları konuşuyor olacaktı. Senin fikirlerinin onlara ne kadar yarar sağladığından bahsedeceklerdi. Ya da en azından sen tam olarak sen olacaktın. Nevi şahsına münhasır bir insan olacaktın. Binlercesinin kopyası değil tek bir sen olacaktın. Az  şey mi kendin olabilmek, ne istediğini bilmek, ve yapmak. Düşünmek sonunu, sonsuzu, ve alemi. Alemde yek  olmak, yeknesak olmaktan daha evladır. Evlat evine dön, geç olmadan, güç olmadan, içinde ki canavarın başı onüç olmadan...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder