29 Mayıs 2019 Çarşamba

Bir Dost Nazarından

..
Sevgili Dost !
Kalemi özel ,
kelamı güzel insan.
Hayatımıza anlam yüklemeyi ;
duraklarda bekleyen yolcu .,
kendimizi de ,
yani insan olarak kalbimizi de
birer halk otobüsü
ya da .,
hatlı minibüs gibi düşünürsek ..
Kimi duraklardan “uzun mesafeli”
yolcu çıkmaz , düşüncesiyle
her durakta oyalanmamak lazım !
Almışsak gayr-i ihtiyari birkaç lüzumsuz kısa mesafeli yolcu , sabırla o’nların “müsait bi yerde !” demesini
iç dikiz aynasından itina ve sabırla beklememiz gerek ..
🤔

Evet.
Başlayan her şey biter
insan ömrü de dahil buna
ama .,
her şeye takılıp ,
her şeyi kafaya takarsak
ya yolculuk çekilmez ,
ya da .,
kaza yapıp uçacağımız derelerden
ne kadavramızı ne de arabamızı
gerisin geri yol kenarına
hiç bir çekici çekmez , çekemez !
Düştüğümüz çukurda ,
aracımız da , kadavramız da
çürür gider mazallah !!!
👀

Herşeyin bir kalbi , bir ruhu varsa günlerin kalbi de gecelerde saklı ..
Gizeminde kaybolduğun zaman mefhumunun kapısını aralamak istiyorsan ..
Hayatın girdabında boğulurken
bir lahza da olsa nefes almak ..
Madde aleminin mengeneli kalıplarından sıyrılarak ,
bedenin ağırlığından kurtulup ötelere geçit açmak ..
Beden ağırlığı demişken
bak aklıma ne geldi ;
kadından bahsederken kimileri , 90-60-90 aritmetiği gözü ile muhabbeti iltifatla başlatır ya .,
öyle olmamalı ., bu benim hoşuma gitmez!di mesela eğer ben bir kadın olsaydım !
😊

Mesela bu açıklamamda
samimi olmasam
bu yazıyı yazarken
sana ;
“Sevgili dost” yerine ,
“Güzel Kadın” yazarak başlardım.
☺️

Değil!misin ?
Hayır , hayır güzelsin de ,
beni ilgilendiren önce güzel yüreğin.
Önce insan , sonra erkek
ya da ., kadın !
Yani önce insan ,
sonra ne olursan ...
🤗

Yüreği güzel olmayan kadın
dünyaca ünlü aktrist
Angelina Julie olsa ne yazar ,
yüreği güzel olmayan erkek
atletik yapılı , fiziki görkeme sahip
Brett Pıtt olsa ne yazar ?...
🤔

Her iki tiple de yola çıkılmaz ,
çıkılırsa bile yol alınamaz.
Ağır egolar ,
ağır tripleri doğuracağı
için ,
ömür dediğimiz halk otobüsüne , minibüsüne ağırlık yapacağı
için ,
ikide bir lastik patlar , yolda kalınır ...
👀

“Günün kalbi de gecelerde saklı”
dedim de .,
evet aynen öyle.
Öyle olmasaydı sabah namazını
kullar sabah saat 09:00-10:00’dan önce rahatını bozupta kalkıp kılmazdı !!
🤔

Hülasa ,
sonsuzluğun vecdine dalıp atom parçacıklarından tut da ,
alemin esrarlı dönüşüne dek tüm varlığın sükut bulduğu yerde
visale ermek
istiyorsan ..
Birinin elini tutmaktan
ziyade ,

“tut elinden gecenin ...”
🤗

Bir Dost Nazarından...
(db)
29.Mayıs.2019
🤓
...
Bu gece sabaha karşı
nedendir bilinmez
ama .,
ilham zillim ! pardon perim ;
Adı zilli , kendi perim 🧚‍♀️
senin için konmuşcasına omzuma ,
gagaladı durdu kafamı !!
👀

Yaz dedi yaz ,
bu seferlik de
Cahide Sayaca için yaz !
Hay Allah !
Olmaz öyle şey ,
ben kimsenin adına şiir yazamam ,
akıllı dur zilli desem de ;
ısrarla , itirazla hayırrrrr !!! yazacaksın o kadar ?.. 😡deyince ;
Vardır dedim
bunda da bir hayır ?..
ve yazdım.
✍️

Beğenmezsen ,
yani
olmamışsa
affola efem !
☺️

Yazdım çizdim ,
altına da senin imzanı kaşeni şeedtim ,
attım ....
🤓


...

"Unuttum ..."

Yıllar yılı
gaip'den bir ses kulağıma
sanki ,
"unut" dedi durdu usulca.
Ben bunu hep
"umut" sandım , umutlandım
yıllarca ..
🤔

Umut sandım , unut dedi.
Unut dedi , umutlandım.
Ben insanım.
O'nları da insan sandım
ve .,
sırf bu yüzden öyle böyle
değil ,
hemde çok
ama .,
çok umutlandım ..
🙄

Her
umutlanışta'da kazıklandım
ve .,
neden sonra anladım
ki ;
unut demek
umutlanmakla değil ,
unutmakla , silip atmakla
alakalı bir
emir komut imiş gaipten
gelen ..
🤨

Ben
bunu çok geç anladım !
Ya şimdi mi ?
Henüz büyüdüm , çocuktum.
Yaşananları
ve .,
yaşatanları hepten sildim

"unuttum ..."
😏
Bir Resmin Anlattıkları
Cahide SAYACA
Möhür-İmsa
😎
29.Mayıs.2019

İkram Doymuş

Cahide

Cahide

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder